Strony

niedziela, 3 lutego 2019

# instagirl!


Hej wszystkim, nie wiem czy jeszcze nas pamiętacie, bo miałyśmy długą przerwę - studia, przeprowadzka i te sprawy…  Ostatni post przypada na 2016 rok, wstyd i hańba, serio! Niestety przez wyprowadzkę do innego miasta nie miałam i nadal nie mam  warunków do regularnego pisania postów, ale (!) tak oto po 3 latach, kiedy mój dysk pęka w szwach od zdjęć, złożone filmiki zalegają w folderach, a kochany lightroom czeka zakurzony na dole ekranu stwierdziłam basta, koniec tego! Może blog nie, ale ktoś stworzył coś takiego jak insta i tak oto mamy prawie nowo co powstały profil z 13 postami na koncie :D Oficjalnie jako człowiek jaskiniowiec, który nigdy z tej apki nie korzystał… stwierdzam, że bardzo się zaprzyjaźniliśmy i z każdego nowo dodanego filmiku czy fotki cieszę się jak dziecko.

A co możecie tam zobaczyć? Przede wszystkim sztuczeczki, czyli krótkie filmiki jak abi ściąga rękawiczki, pomaga w kuchennych obowiązkach czy robi pompeczki no i zdjęcia oczywiście, które do tej pory grzecznie czekały aż ujrzą światło dzienne :P

Jeśli macie chwilkę czasu, żeby się pośmiać i poprawić sobie humor na rozpoczynający się tydzień to zapraszamy, link podsyłam poniżej, a zawsze też możecie klikać w ikonkę insta na panelu głównym, co kto woli. Miłej końcówki weekendu Wam życzymy!







3 komentarze:

  1. Obserwuję! :) Mam nadzieję, że będzie się pojawiało jeszcze więcej zdjęć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka prześliczna insta dziewczynka! Już wrzucam serducho! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dziewczynka! Idealna na insta :) Ja już polubiłam konto i chętnie na nie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń